Elektronikus számlázás bevezetése

2014 január 18-tól cégünk minden meglévő és új ügyfelének elektronikus formában fogja kiállítani a számlákat.
Ezzel jelentősen felgyorsul cégünk ügyintézési menete, hiszen a megrendelést követően egyből ki tudjuk állítani a díjbekérőt, valamint amikor beérkezik az átutalás, a számlát még aznap el tudjuk küldeni elektronikus formában.

Ebből fakadóan számlázó programot is váltottunk, az eddigi PC-re telepített programunkat lecseréljük a szamlazz.hu online rendszerére.

További előrelépés, hogy a lejáró tárhely előfizetések és domain nevekről ezentúl rendszerünk automatikusan küldeni fogja az értesítőket, valamint a díjbekérőt is.

Viszonteladóinkat érintő változtatás, hogy a bevezetett új rendszerben ezentúl online tudják leadni domain regisztrációs igényüket, valamint megtekinthetik a domain nevek lejáratának idejét. Ezentúl pedig heti összefoglaló és emlékeztető e-maileket fog küldeni rendszerünk a hamarosan lejáró domain regisztrációkról.

Milyen előnyei lesznek még az elektronikus számlának az eddigi papír alapú számával szemben?

A papír alapú számlát mindig ki kell nyomtatnunk, aláírni, pecsételni, postázni, és az ügyfélnél tárolni.

Elektronikus számla esetén ezt egy online hitelesítő megteszi helyettünk, a formátum és a hitelesítés jogszabály által van meghatározva. A hátteret a szamlazz.hu biztosítja, mi csupán az ügyviteli hátteret fejlesztjük, és kapcsoljuk össze az ő rendszerükkel.

E bevezetés és változtatás miatt szükséges módosítanunk az Általános Szerződési Feltételeinken is, melyet a mai napon megteszünk.

Amennyiben ügyfeleink közül valaki mégis inkább papír alapú számlát szeretne kérni, úgy kérjük, hogy ezt előre jelezze egy válasz levélben.
Bízunk benne, hogy jelen fejlesztés még gördülékenyebbé teszi tárhely szolgáltatásunk ügyvitelét és megbízhatóságát.